måndag 15 februari 2010

Inflyttning första veckan i maj !!

Nu närmar det sig med stormsteg !
Idag fick vi besked från Älvsbyhus att huset kommer kl 07:00 den 30:e mars och därefter kommer det jobbas på fram till början av maj då besiktning ska ske, innan inflyttning.

Har även fått besked om att bygglag 86 kommer sätta upp huset, Schyberger Byggnads AB, vilket enl. Älvsbyhus forum är riktigt bra killar.
Markentreprenörerna ska även dom vara riktigt bra, vi har fått Kämpedahl som tom KA berömde extra.

Ja hittills är förutsättningarna riktigt bra, blir bara rädd att första bakslaget ska komma snart...om det nu inte är denna irriterat ihållande vintern som är bakslaget.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vill gärna höra vilket bygglag ni fick och vad ni tycker om dem när allt har kommit igång!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Magdalena heter jag, jag råkade halka in här på din trevliga blogg! Efter att ha läst lite har jag en fråga som jag hade blivit såå glad om du kunde svara på! :) Jag och min pojkvän väntar på att våran lägenhet skall bli färdig, det byggs för fullt! Just nu är det dags för tapet-val, även vi får endast välja ur Borosans-Easy up kollektion, svårt! Mitt önskemål är att ha VITT på alla väggar. Nummer 37834 funderar vi på. Min fråga till dig, är den vit? har du sett den "live" på väggarna än?
    Otroligt tacksam för svar..
    Min mail är magda_107@hotmail.com
    (eller om du skriver ett svar här på din blogg!)
    TACK! /Magdalena

    SvaraRadera