tisdag 16 mars 2010

Grunden klar!

Nu är krypgrunden på plats och klar. Nu får man väl bara hoppas att alla rasskydd, dräneringar, ålderbeständig plast m.m. är som det ska och inte ställer till några problem i framtiden. Men med min lilla kunskap jag samlat på mig så ser det bra ut och jag är grymt nöjd med Kämpedahls jobb, sen har det ju kostat skjortan också så jag hoppas att man får vad man betalar för.

Tomten är näst intill färdigplanerad också, resultatet blev till slut en plan tomt men något högre än vad vi hade trott. Man kan tydligt se höjdskillnaden på en halvmeter mot grannarna som inte var så tidigare, men det blir nog bra till slut det med.




Vi var tvungna att flytta på äppelträdet så jag hoppas det stackars trädet överlever nu på sin nya plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar